Translate

Kiemelt bejegyzés

Rejtett kamerás felvétel- magyar felírattal- arról, hogy árulja a Planned Parenthood magzatok testrészeit

Lebukott az abortuszklinika: megölt magzatok szerveit árulták Szőnyi Szilárd / 2015.07.23., csütörtök 16:50 / 0 Bár a magzatot ne...

2013. december 4., szerda

Anya szurit fogok kapni?

Előszó: A gyermekem összefoglalta , hogy Ő, hogy éli meg ezt az oltásos mizériát. 
Kérem úgy olvassátok, hogy ezt egy 14 éves gyerek írta, ahogy az ő kis esze diktálta.
A helyet időt és nevet elhagytam, a kiskorú gyermekem védelmének érdekébe .
-Bíbor-

Ezzel a kérdéssel fordultam Édesanyámhoz minden alkalommal amikor az orvoshoz mentünk. A válasz általában „Ne félj valószínűleg nem” volt a kérdésemre. Amitől nagyon megnyugodtam mivel szerintem sok gyerek hozzám hasonlóan fél az oltástól.
Anya eleinte megbízott az orvosokban mivel ez megelőzi a betegségeket, viszont a későbbiek folyamán látván a világ folyását egyre gyanakodóbb lett, így rám kötötte, hogy ha bármivel be akarnak oltani a tudta nélkül, vagy el akarnak valahova vinni, AZONNAL telefonáljak. Így is tettem. Egy váratlan magyar órán berohant hozzánk a védőnő, hogy készüljünk fel következő órán jön a doktornő oltani minket. Ezután hallgatva anyára, szünetben fel is hívtam, hogy valamivel be akarnak oltani, tud-e róla. Nagy meglepettség érte és pár perc múlva már bent is volt az iskolában. Beszélt a védőnővel, hogy ő nem kapott tájékoztatást az oltásról nem értesítették és amíg nem tudja mi ez az oltás nem enged be oltatni, előtte tájékozódni szeretne erről.
Ez nekem nagyon megnyugtató volt és örültem, hogy az én Édesanyám nem hagyja, hogy be oltsanak amiről oltás után kaptak volna tájékoztatót. Nem kaptam oltást.

A későbbiek folyamán rengeteg levéllel zaklatták Anyát, hogy ennyire meg annyira megbüntetik ha nem oltat be, meg rendőrrel is elvitethetnek ha nem engedi. Kicsit magamat is okoltam a dolgok miatt, de láttam, hogy Anya nem adja fel . Folytatja.
Utána nézett, mert nem kapott a kérdéseire válasz, segítséget keresett és olyan emberek segítettek neki akiket nem is ismertünk, napokig alig alva, segítettek a sok orvosi iratok között eligazodni, majd össze állított anyagot adott vissza a levelekre válaszul és sok-sok kérdést tett fel, amire választ soha nem kapott az orvosoktól.
Ez valami hihetetlen. Az én Anyukám ennyi mindent meg tesz csak azért, hogy ne oltsanak be olyan injekcióval amiről nem tudnak semmi normális választ adni ha kérdezi őket Anya. Egy idegen anyagot átszúrnak a bőrödön bele az erekbe és belefecskendeznek egy kitudja milyen löttyöt. Nagyon biztató dolog már csak ez a dolog is mondhatom.

Később behívattak minket a közeli kórházba a főorvoshoz, fertőző osztályra....hát igen..amekkora fertő ott volt. A padlón egy némelyik helyen vastag fekete kosz....Baktériumok vírusok? Ááá biztos nincsenek. Ott naponta feltörölnek ám, mondta az orvos! Jah, ha percenként törölnének fel, se lenne gusztusom oda többet bemenni. Konkrétan az udvar légvégében volt kilökve egy ilyen szakadt épület a hullaház mellett, A GYEREK FERTŐZŐ OSZTÁLY!Undorító...És még én oda feküdjek be több napra, hogy majd megfigyelnek, ha beadják lesz e valami bajom tőle. Azt a félórát is alig bírtam míg bent voltam. Ha addig az ember nem volt beteg, akkor ha bemegy valamit biztos, hogy összeszed. Azelőtt való párnapban Anyáék minden orvosi anyagot átnéztek, hogy kérdezni tudjanak és az orvos biztos tudni fogja. Nem bíztak semmit a véletlenre. És nagy meglepettségükre az orvos nemhogy fele, de még negyed annyira se volt tájékozott mint ők....egyszerűen nevetséges...egy egyszerű ember többet tud mint egy „Dr. fővezír.” Mondjuk ezt eddig is valahogy éreztem , de Anyáék megmentettek onnan.

Mi van pontosan ebben az oltásban amik számomra nagyon jók lehetnek amit nem akarnak elmondani vagy nem tudnak ? Miért csak itt kötelező az oltás ebben az országban, valószínű emiatt a sok anyag miatt nem kötelező sehol máshol csak itt? Később mikor hallottam, hogy van olyan ember aki ebbe az oltásba bele is halt, nem is tudom, Megrémültem és féltem is, de aztán eszembe jutott. Anya minden erejével próbál megvédeni engem a rossztól. Kicsit hibásnak érzem ilyenkor magam, hogy ilyen sok gondot okozok Anyának. De ő ezt nem gondnak fogja fel, mert ha annak érezné nem csinálná naphosszat azt amit csinál. Nagyon jó érzéssel tölt el, hogy ennyire szeret pedig lenne még ezen kívül xmillió dolga, de ő ezzel foglalkozik mert, hogy „ha a lányom nem védem meg, akkor kit?”! De tudom és érzem legbelül, hogy sikerülni fog neki! 

2013 12. 04.

Kapcsolódó anyag(Videó) http://biborirja.blogspot.hu/2013/10/en-dontottem-gyermekem-megvedem.html