Translate

Kiemelt bejegyzés

Rejtett kamerás felvétel- magyar felírattal- arról, hogy árulja a Planned Parenthood magzatok testrészeit

Lebukott az abortuszklinika: megölt magzatok szerveit árulták Szőnyi Szilárd / 2015.07.23., csütörtök 16:50 / 0 Bár a magzatot ne...

2014. január 6., hétfő

"...elég volt a szorításból.." BLOKKOLJA A GOOGLE A BLOGOMAT!

"...elég volt a szorításból
elég minden kábításból
láttam mi mindenből áll a fal..."

A GOOGLE BLOKKOLJA A BLOGOMAT , NEM TUDOM MENNYI IDEIG ENGEDIK , HOGY MÉG LEGYEN. TÖLTENI ALIG ALIG ENGED . 
EZT A POSTOT IS CSŰRCSAVARRAL TETTEM KI. 
MENTSÉTEK AZ OLDALRÓL AMIRE SZÜKSÉGETEK VAN!
-Bíbor-



Belőled épül a fal 1.
(Another Brick In The Wall #1) 

Apa átrepült az óceánon
hogy távoli emlék legyen
kép a családi albumban
Apa, mi más maradt nekem?
Apa, mi is maradt még nekem?

tégla lesz ez és ebből épül a fal
tégla lesz ez és ebből épül a fal 

Belőled épül a fal 2.
(Another Brick In The Wall #2) 

elég volt az oktatásból
elég az irányításból
a gúnyolódó tanárokból
te tanár! húzzál el hamar!

hé, te tanár! húzzál el hamar!

tégla lesz ez is, és ebből is épül a fal
tégla vagy te is, és belőled épül a fal

Rossz! Csináld újra!
Aki nem eszi meg a húst, nem kaphat pudingot! Hogy kaphatna pudingot, aki nem eszi meg a húst?
Te ott! Igen, te ott a biciklitároló mögött! Állj egyenesen!

Belőled épül a fal 3.
(Another Brick In The Wall #2) 

elég volt a szorításból
elég minden kábításból
láttam mi mindenből áll a fal
de egy magamfajta már semmit nem akar

tégla lett minden, ezekből épül a fal
téglák lettetek, belőletek épül a fal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése