Translate

Kiemelt bejegyzés

Rejtett kamerás felvétel- magyar felírattal- arról, hogy árulja a Planned Parenthood magzatok testrészeit

Lebukott az abortuszklinika: megölt magzatok szerveit árulták Szőnyi Szilárd / 2015.07.23., csütörtök 16:50 / 0 Bár a magzatot ne...

2014. január 2., csütörtök

Macskák, emberek, facebook.

Figyelmeztetés ! Az írás a nyugalom megzavarására alkalmas, profán kifejezéseket is tartalmaz.
"Rengeteg a kóbor macska . A lakótelepről szokták őket  kivágni, miután megunják őket, vagy van amelyik magától csatangol el, mert nem bírja a negyven négyzetméteres szabadságot. Nem is az a lényeg, hogy kerülnek ki, hanem a viselkedésük. Ősi ösztönüknél fogva képesek a vadászatra, (a macska ugye a jég hátán is megél. ) de szarnak vadászni mindaddig, amíg minden háznál tömik a fejüket a lakók.


Olyan szinten hozzászoktak már ehhez a kényelmes életmódhoz, hogy már elvárás részükről az, hogy megetessék őket. Nem azért kujtorognak házról házra, mert bíznának az ott élőkben, vagy legalább kicsit is kedvelnék őket, hanem mert a szokás nagy úr, és elkényelmesíti őket. Nem lehet őket megközelíteni, hisz süt szemükből a bizalmatlanság, de elvárják a kosztot, mert megszokták, hogy az jár nekik.

Undorító jellemvonásuk, hogy bár utálják az embereket, mégis fennhangon követelnek. Nagy állatbarát vagyok, semmi gondom a macskákkal, azonban környéken élő kábé 300 macskát nem fogom etetni, amikor sokszor nekem sincs mit ennem, akkor sem, ha cifrára szarják bosszúból a teraszomat.


Bazi’ nagy dagadt macskák ezek, de nem azért mert életrevalók, én inkább nevezném őket lusta dögevőknek mint vadászoknak. Egy vadászó macskának nincs ideje elhízni, és naphosszat a kertben ólálkodni(…), de a macska az emberrel ellentétben képes a megújulásra(…) ha rájön, hogy nem kap kaját, akkor előbb utóbb szerez magának. Az ember inkább éhen döglik, és haláláért azokat fogja okolni, akik nem szolgálták ki őket elvárásuknak megfelelően.

Nem érdekel ki mit gondol erről az írásról, és az sem érdekel, ki milyen konteót gyárt a tanácsról, vagy az általa végzett munkáról nagy unalmában. Oka van, hogy megállt részemről itt a kommunikáció, hittem benne, hogy megoldódik, sőt egy ideig úgy gondoltam én vagyok túlérzékeny az év végi személyes terhek miatt. Ezért úgy döntöttem, nem reagálok le semmit ha nem tudok toleranciát garantálni, hisz minden távolabb áll tőlem, mint bárkivel is hadakozni itt.(…)
Tiszteletben tartom mindenki véleményét, de egyszerűen teljesen fölöslegesnek tartok bármiféle párbeszédet olyan közegben, ahol ha beszélünk az a baj, ha nem beszélünk pedig az. Ha mondunk valamit, akkor az kevés, vagy úgy szar ahogy van, ha nem mondunk, akkor pedig titkolózunk, vagy hazudunk. Erre nekem semmi szükségem nincs, szerintem nektek sem, de ahogy gondoljátok.

Szabad Országban éltek.


Boldog új évet kívánok mindenkinek."

facebook:  Egy ember, akinek elege lett a sok szájáttátó elégedetlenkedő emberből. B. Attila

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése